En امروز : 6 اردیبهشت 1403

مدیرکل اداری مالی استانداری، عنوان کرد:

پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی وزارت کشور از 21 بهمن ماه نسبت به تحویل مدارک خود اقدام کنند

کد خبر : 101891 24 بهمن 1399فرهنگی
پ

مرتضی ناصحی، گفت: پذیرفته شدگان باید از روز سه شنبه 1399/11/21 طی ساعات اداری بر اساس جدول زمان بندی و تاریخ و ساعت مشخص شده برای هریک از عزیزان ( که لینک آن ذیل این خبر بارگذاری شده است ) نسبت به ارایه مدارک مثبته به آدرس ساری.خیابان انقلاب.استانداری مازندران مراجعه فرمایند. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، مرتضی ناصحی برگزاری آزمون استخدامی برای جذب و بکارگیری نیروی انسانی در بدنه دولت را مبنای گزینش عادلانه در این راستا توصیف کرد و افزود: مجموعه فرآیندهای استخدام نیرو پس از برگزاری آزمون نظیر اعتبار سنجی مدارک، مصاحبات علمی و گزینش و نظایر آن تداوم مسیری است که برای بکارگیری نیروهای شایسته در دستگاه های اجرایی برای ارایه خدمات هر چه بهتر به مردم طی می شود.

مدیرکل اداری مالی استانداری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که عمده نیروهای انسانی استخدامی در استانداری مربوط به بخشداری ها و مناطق محروم برای تقویت و چابک سازی اداری این مجموعه ها می باشد، یادآور شد: در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 1399 استانداری مازندران و فرمانداری ها و بخشداری های تابعه دارای 74 سهمیه می باشد که مرحله نخست؛ 186 نفر برای ارایه مدارک و رقابت نهایی مجاز شدند.

وی گفت: از این تعداد؛ 17 نفر کارشناس عمرانی، 17 نفر تحلیل گر سیستم، 23 نفر کشوری و مدنی، 1 نفر حقوقی، 7 نفر امنیتی انتظامی، 6 نفر کارشناس شهرداری ها و 3 نفر کارشناس مطالعات اقتصادی می باشند.

ناصحی ادامه داد: از مجموعه 186 نفر که در مرحله نخست برای ارایه مدارک و مصاحبه پذیرفته شدند، 19 نفر در شمار ایثارگران 25 درصد، 4 نفر ایثارگران 5 درصد، 2 نفر معلولین 3 درصد و 49 نفر جزء سهمیه آزاد می باشند.

وی با بیان این که ژس از اخذ مدارک ارسالی از سوی پذیرفته شدگان نسبت به اعتبار سنجی این مدارک اقدام می شود، اظهار داشت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از طی مراحل اعتبارسنجی، تایید مدارک از سوی سازمان سنجش و انجام مصاحبه تخصصی و گزینش اعلام می گردد.

مدیرکل اداری مالی استانداری مازندران، تاکید کرد: پذیرفته شدگان باید از روز سه شنبه 1399/11/21 طی ساعات اداری بر اساس جدول زمان بندی و تاریخ و ساعت مشخص شده برای هریک از عزیزا، برای ارایه مدارک مثبته به آدرس ساری.خیابان انقلاب.استانداری مازندران مراجعه فرمایند.   

پذیرفته شدگان با کلیک روی آدرس ostan-mz.ir/azmoon اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

اشتراک گذاری