En امروز : 10 فروردین 1403

استاندار مازندران، عنوان کرد:

برند سازی و تمهید زیرساخت ها زمینه ساز تقویت تولید / دولت به زیرساخت ها و ایجاد پایانه های صادراتی در استان توجه کرده است

کد خبر : 101861 19 بهمن 1399فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، گفت: تولیدات مناسب، در گرو برندسازی و بسته بندی خوب و بازار است و در این دولت به تولید و زیرساخت های لازم نظیر پایانه های صادراتی توجه شده است. ‎

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در مراسم افتتاح طرح های اقتصادی و اشتغالزایی در نکا، اظهار کرد: اگر قرار است در استان تولیدات خوب انجام شود باید برندسازی و بسته بندی خوب داشته و مهمتر از همه باید به فروش مناسب برسد که در این دولت به تولید و زیرساخت ها مثل پایانه های صادراتی توجه شده است.

استاندار مازندران گفت: باید تلاش شود تا حلقه های مختلف به تولید کننده وصل شوند و با توجه به اینکه به خصوص در محصولات کشاورزی، کم توجهی به صنایع تبدیلی و فروش و بازاریابی وجود داشت و این حوزه ها مغفول مانده بود؛ در ادامه راه تلاش بیشتری در این حوزه انجام شود.

وی افزود: مجموعه سدنا نکا  با ذخیره سازی، انجماد و توزیع مواد غذایی در 5 هزار و 500 متر مربع زمین و اعتبار ی بالغ بر 155 میلیارد ریال برای حدود 100 نفر در فاز اول اشتغال ایجاد کرده است و به دو هزار نفر اشتغال می رسد که باید کمک کار این واحد تولیدی با همراهی بانک ها بود که در به ثمر نشاندن زحمات تولیدکنندگان از زمین کشاورزی تا کارخانه با بازاریابی مناسب و فروش معتبر تلاش دارد و باید برای شکافتن بازار کشورهای همسایه کار مفیدی انجام شود.

حسین زادگان خاطر نشان کرد: این مجموعه تولیدی با دارا بودن سردخانه مناسب و استاندارد و نیروی کار مفید و تولید مناسب محصولات می تواند همراه مناسبی برای شرکت های مختلف استان و استان های همسایه در قالب بسته بندی های مختلف باشد تا به بازار منطقه و کشورهای C.I.S عرضه شود  و ضمن ارزآورزی موجب رونق تولیدات منطقه شود.

اشتراک گذاری