En امروز : 7 اردیبهشت 1403

جلسه پیگیری مشکلات تیم فوتبال شهدای بابلسر با حضور استاندار مازندران برگزار شد

کد خبر : 101261 3 بهمن 1399فرهنگی
پ

حسین زادگان، گفت: تیمداری در شرایط فعلی کار دشواری است و باید مشوق ها و حمایت های لازم در این راستا وجود داشته باشد و قدرشناسی از سرمایه گذاران حوزه ورزش در جامعه فرهنگ شود. ‎

 

جلسه پیگیری مشکلات تیم فوتبال شهدای بابلسر با حضور استاندار، فرماندار بابلسر، مدیرکل و سرپرست معاونت ورزشی ورزش و جوانان، مالک تیم فوتبال شهدای بابلسر، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، شهردار و رئیس شورای شهر و رئیس ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در این جلسه با اشاره به این که تیمداری در شرایط فعلی سخت است و مردم هم باید در این خصوص اگاهی های لازم را داشته باشند، افزود: نباید مشکلات مرتبط با بوروکراسی های غیر ضرور به مسایل و مشکلات باشگاه ها افزوده شود.

استاندار مازندران، یادآور شد: باید در فعالیت های اینگونه، مبنا بر اعتماد باشد؛ اگر اعتماد نباشد و سازوکار ها درست تدوین نشود هم سرمایه گذاران حوزه ورزش دلسرد می شوند و هم ممکن است ورزشکاران آسیب ببیند.

او با بیان این که سرمایه گذاران در بخش ورزش در صورت رعایت کپی رایت عملا حمایت می شوند، اظهار داشت: باید مزیت هایی برای تیمداران قائل شد.

حسین زادگان، گفت: گرچه ظرفیت های ورزشی زیادی در استان داریم، اما اقتصاد ما صنعتی نیست و اقتصاد کشاورزی است، بااینهمه؛ اراده لازم برای کمک به تیم های ورزشی وجود دارد.

مقام عالی دولت در مازندران افزود: سرمایه گذاران ورزشی ازخودگذشتگی می کنند و قدرشناسی باید در جامعه فرهنگ شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری