امروز : 1 اردیبهشت 1403

جلسه قرارگاه پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان نوشهر به ریاست سعیدیزدانی فرماندار شهرستان نوشهر و با حضور اعضای این قرارگاه برگزار شد.

کد خبر : 101259 2 بهمن 1399
پ

جلسه قرارگاه پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان نوشهر به ریاست سعیدیزدانی فرماندار شهرستان نوشهر و با حضور اعضای این قرارگاه برگزار شد. ‎

 ♨️ نوشهر پیشتاز در اجرای طرح شهید سلیمانی با همراهی و همگامی مردم و مسئولان❕

❇️ محدودیت ها با قدرت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد، سلامت مردم خط قرمز ماست ‼️

🟢 جلسه قرارگاه پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان نوشهر به ریاست #سعید_یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر و با حضور اعضای این قرارگاه برگزار شد.

⏺ ریاست قرارگاه پیشگیری و مقابله با کرونا با اشاره به بیانات مقامات معظم رهبری بیان داشت: خط قرمز ما سلامت مردم است و مبنای کار همه دستگاه های اجرایی باید سلامت محور باشد و این موضوع باید بصورت جدی مورد توجه همه اعضای قرارگاه کرونا قرار گرفته و نسبت به‌ آن احساس مسئوولیت داشته باشیم و همچنین همه دستگاههای اجرایی شهرستان، در اجرای تصمیمات قرارگاه کرونا باید اهتمام ویژه داشته باشند.

⏺ وی با اشاره به نقش ویژه و قدردانی از تلاشگران عرصه سلامت و امنیت در شهرستان نوشهر افرود: کادر درمان و همچنین نیروهای راهور، انتظامی، سپاه، بسیج و... در این ایام در میدان جهاد جان بر کف در حال خدمت شبانه روزی به مردم هستند و تلاشها و زحمات فراوانی جهت قطع شیوع زنجیره این بیماری نمودند، که از این بابت شایسته تقدیرند و از مردم عزیز درخواست میشود با رعایت پروتکل های بهداشتی یاریگر ما در قرارگاه پیشگیری و مقابله با کرونا باشند.

⏺ ریاست شورای تامین شهرستان نوشهر خاطرنشان کرد: شرایط خوب امروز ما عاملی برای کاهش مسئوولیت ها و وظایفی قانونی و اخلاقی ما نسبت به مردم نیست و بازدیدهای کنترلی از صنوف، سخت گیریهای کرونایی و همچنین کنترل مبادی ورودی شهر و شهرستان با همکاری بخشداران، شهرداران، ‌نیروی انتظامی، راهور، شبکه بهداشت، هلال احمر و...با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد، تا بتوانیم به پیشگامی خود در مهار و کنترل این بیماری در راستای حفظ سلامت وجان مردم ادامه دهیم.

⏺ او افزود: شهرستان نوشهر به دلیل وسعت زیاد و عدم نقطه متمرکز باعث شده، که ما کنترل بسیار سخت گیرانه‌ی داشته و مکرر در حال سرکشی و بازدید از مناطق مختلف شهرستان هستیم و جدیت در برخورد با متخلفان کرونایی تا ریشه کن شدن این بیماری منحوس طبق قانون تداوم خواهد داشت و با ابطال برگه ترددهای قبلی، تردد خودروها غیر بومیان به منطقه ممنوع، البته غیراز تردد‌های خیلی ضرور که آن هم بیشتر در حوزه بهداشت و درمان، مسائل حاد و اورژانسی و موارد بسیار ضروری دیگر که ناچار به رعایت قانون لحاظ شده است و هشدار داده میشود به غیربومیان که از تردد به داخل شهرها و مسافرت به شهرستان نوشهر پرهیز نمایند، تا مشمول جریمه های سنگین راهنمایی و رانندگی نشوند.

⏺ رئیس شورای تامین و قرارگاه مبارزه با کرونا شهرستان نوشهر ادامه داد: سلامتی و جان مردم برای ما آنچنان ارزشمند و مهم است که از سپاه، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، هلال احمر، شهرداران، بخشداران و دیگر ارگان‌ها خواسته ایم که با تمان توان در خدمت مردم شریف و عزیز شهرستان نوشهر تا زمان ریشه کن شدن این ویروس نامبارک همت مضاعف داشته باشند، اما متاسفانه شاهد آن هستیم علیرغم تمام هشدارها در بعضی از روستاها مراسم عزا و عروسی برگزار میشود و از بخشداران دو بخش درخواست میشود، با هماهنگی مجدد با دهیاران این چالش را کنترل نمائید و در صورت عدم همکاری دهیاران متخلف را به شورای تخلفات این نهاد معرفی نمایند.

⏺ در ادامه جلسه تمام ادارات عضو گزارش اقدامات خود را به قرارگاه کرونا داده و پی رو هماهنگی بیشتر بحث و تبادل نظر شد.


🗓 پنج شنبه ۲ بهمن ماه ۱۳۹۹


✅ روابط عمومی فرمانداری شهرستان نوشهر

اشتراک گذاری
گالری فیلم و عکس
پیوند ها