En امروز : 10 فروردین 1403

استاندار مازندران در دیدار رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی:

فدراسیون پزشکی و ورزشی پشتوانه ورزشکاران در ایام کرونا باشد

کد خبر : 101254 2 بهمن 1399فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، گفت: فدراسیون پزشکی و ورزشی در ایام کرونا می تواند پشتوانه مناسبی برای ورزشکاران باشد تا کمبود چیزهایی همچون نشاط اجتماعی جبران گردد. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در دیدار نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی با عنوان اینکه در دوران بیماری کرونا، سطح ورزش تغییر کرده و کیفیت مسابقات کاهش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌ در باشگاه های ورزشی راکد شده اشت لذا از این بابت نیز آسیب جدی به مقوله ورزش وارد کرده است.

نماینده عالی دولت در استان، تصریح کرد: کرونا کماکان وجود دارد و تنها تغییر ماهیت و قدرت می دهد لذا فدراسیون های ورزشی تخصصی و مسقل عمل نمایند که می تواند موجب تقویت و توسعه بیشتر فدراسیون ها گردد.

حسین زادگان اظهار کرد: ورزش و فعالیت های گردشگری و اقتصادی آسیب هایی جدی در ایام کرونا متحمل شدند لذا هیئت ها و فدراسیون های ورزشی برای چگونگی فعالیت باشگاه های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی پای کار بیایند و طرح و برنامه ارائه دهند.

وی گفت: تشدید نظارت بر پروتکل های بهداشتی در باشگاه ها و اماکن ورزشی در دستور کار قرار گرفته است و با توجه به مشکلات اعتباری،  مسئولیت و مدیریت مقوله ای سخت می باشد لذا فدراسیون پزشکی و ورزشی در ایام کرونا می تواند پشتوانه مناسبی برای ورزشکاران باشد تا کمبود چیزهایی همچون نشاط اجتماعی بدلیل وجود کرونا جبران گردد.

 

همچنین در ادامه غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی در این دیدار با اشاره به اینکه هیئت پزشکی ورزشی مازندران در سال های اخیر در بین استان های درجه یک مقام اول را کسب نموده است که بیانگر فعالیت های چشمگیر این هیئت می باشد، افزود: زیرساخت های مناسبی در حوزه پزشکی ورزشی در مازندران طی ۲ سال اخیر عملیاتی شده است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری