امروز : 31 فروردین 1403

جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان نوشهر به ریاست سعیدیزدانی فرماندار شهرستان نوشهر و اعضای این کارگروه برگزار شد.

کد خبر : 101237 1 بهمن 1399
پ

جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان نوشهر به ریاست سعیدیزدانی فرماندار شهرستان نوشهر و اعضای این کارگروه برگزار شد. ‎

 

🔻 فرماندار شهرستان نوشهر به نیروهای فاقد کارت سلامت در نانوایی ها هشدار داد.

❇️ جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان نوشهر به ریاست #سعید_یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر و اعضای این کارگروه برگزار شد.

⏺ سعید یزدانی روز چهارشنبه در کارگروه آرد و نان شهرستان گفت : در بازدید ها و گزارش های رسیده مشخص شده عده ای از نیروهای کار در واحدهای خبازی فاقد کارت سلامت هستند که چنین وضعیتی خود زمینه ساز بیماری و تهدید جدی سلامت مردم شهرستان است.

⏺ وی اظهار داشت : فعالیت این دسته از افراد طبیعتا احتمال دارد در ظاهر سالم اما دچار آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد یا بیماری آنفلوآنزا یا آلوده به ویروس کرونا باشند و این بیماری به جامعه سرایت کند، برابر آمار از مجموع ۱۸۰ واحد خبازی حدود ۸۰  داری کارت سلامت هستند.

⏺ وی به مسئولان نهادهای مربوط به ویژه بهداشت و درمان توصیه کرد موضوع را در دستور کار قرار دهند و طی دو هفته آینده نتایج پیگیری را گزارش دهند و با اشاره به ارزیابی ستاد ملی مقابله با کرونا که واحدهای خبازی متخلف در ردیف اول متهمان گسترش کرونا هستند، از این موضوع ابراز تاسف نمودند.

⏺ ریاست قرارگاه پیشگیری و مقابله با کرونا افزودند: ارائه خدمات به مشتریان بدون ماسک و دریافت وجه نقد، رعایت نکردن فاصله فیزیکی را از جمله تخلفات واحدهای خبازی شهرستان برشمرد.

⏺ برابر آمار از مجموع ۱۸۰ واحد خبازی طی یک ماه گذشته تاکنون  ۱۹ واحد خبازی به خاطر رعایت نکردن شیوه نامه های مراقبت بهداشتی کرونا برای اعمال قانون به اداره تعزیرات شهرستان معرفی شدند.

⏺ وی با اشاره به اعطای تسهیلات به واحدهای خبازی تصریح کردند: دولت بابت هر واحد خبازی در قالب بهسازی حدود ۴۰ میلیون تومان پیش بینی و بانک سپه را بعنوان عامل پرداخت این وام معرفی نموده است و با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا پایان سال تاکید کردند که به هر شکل ممکن این تعداد واحد خبازی از این تسهیلات بهره‌مند شده و رییس بانک سپه نوشهر هم قول مساعدت و همکاری در این زمینه را دادند.

⏺ فرماندار نوشهر در ادامه خواستار پیگیری پرداخت تسهیلات در قالب بهسازی واحدهای خبازی در این شهرستان شد.

⏺ طبق گزارش رییس بانک سپه نوشهر در این نشست از  مجموع ۸۷ واحد خبازی معرفی شده به این شعبه تاکنون حدود چهار واحد خبازی  موفق به دریافت تسهیلات ، برای چهار  واحد پرونده سازی و بقیه هنوز تسهیلات دریافت نکرده اند.

🗓 چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹

✅ روابط عمومی فرمانداری شهرستان نوشهر

اشتراک گذاری
گالری فیلم و عکس
پیوند ها