En امروز : 5 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران، عنوان کرد:

کرونا نباید موجب غفلت ما از تهدید بزرگ مواد مخدر شود / ضرورت تقویت پیگیری ها برای مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد

کد خبر : 101236 1 بهمن 1399فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان با اشاره به آسیب های ناشی از مواد مخدر و اعتیاد، تاکید کرد: پیگیری ها در حوزه مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد باید تقویت شود و کرونا نباید موجب غفلت از مبارزه با این بلای خانمانسوز گردد. ‎

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر استان با عنوان اینکه مواد مخدر و اعتیاد، سالهاست که موجب آسیب های اجتماعی مختلف به جامعه شده است، خاطرنشان نمود: نباید با روزمرگی موجب تشدید صدمات و آسیب های ناشی از این بلای خانمانسوز به جامعه شویم.
نماینده عالی دولت در استان، با اشاره به این که اکثر کانون های مواد مخدر و مناطق آلوده در شهرهای مختلف استان شناسایی شده است، تصریح کرد: باید با اهتمام، جدیت و تلاش شبانه روزی، پیگیری مصوبات و احساس مسئولیت در راستای تکالیف کاری مبارزه با مواد مخدر را تقویت و همگانی نماییم.
حسین زادگان اظهار کرد: دستگاه های مسئول همچون دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی و سایر دستگاه های امنیتی، نظارتی و ... که نقش مهمی در مقابله با این پدیده شوم در جامعه دارند در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی تکالیف و رسالت سنگین تری در استان دارند که ضرورت دارد از همه ظرفیت ها استفاده کنند.
وی با بیان این که بحران بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی اجتماعی نباید مانعی برای سهل انگاری در مقابله با مواد مخدر و غفلت از آسیب های اعتیاد شود، افزود: فرمانداران به صورت منظم جلسات شورای هماهنگی مواد مخدر را در شهرستان تشکیل دهند و جلسات استانی هم بصورت ویدئو کنفرانس با حضور فرمانداران و بخشداران برگزار گردد.
در آغاز این جلسه؛ سردارمیرزایی، فرماندهی انتظامی استان و رییس کمیته مقابله با عرضه مواد مخدر و مظفری، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه های مقابله و کاهش عرضه و تقاضا و پیشگیری ارائه کردند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری