امروز : 1 اردیبهشت 1403

آیین معارفه نخستین بخشدار بخش کوهستان

کد خبر : 101183 29 دی 1399
پ

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن در آیین معارفه نخستین بخشدار بخش کوهستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت بانوی صبر و ایستادگی حضرت فاطمه الزهرا گفت : موضوع کرونا نزدیک به یکسال است که دنیا ، کشور و شهرستان را درگیر خود کرده به طوری که در تاریخ ۳۰ بهمن ۹۸ نخستین بیمار کرونایی استان مازندران از تنکابن شناسایی شد. . . ‎

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن در آیین معارفه نخستین بخشدار بخش کوهستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت بانوی صبر و ایستادگی حضرت فاطمه الزهرا گفت : موضوع کرونا نزدیک به یکسال است که دنیا ، کشور و شهرستان را درگیر خود کرده به طوری که در تاریخ ۳۰ بهمن ۹۸ نخستین بیمار کرونایی استان مازندران از تنکابن شناسایی شد.

در این مدت تلاش های زیادی صورت گرفت تا موضوع کرونا در شهرستان تنکابن مدیریت شود اما در این میان برخی افراد ، گروه ها و شخصیت ها تلاش داشتند تا با تصمیمات ستاد کرونا کشور ، استان مازندران و شهرستان مقابله کنند.

این افراد که بیشتر تلاش دارند خودشان را نشان بدهند فکر می کنند کرونا یک موضوع صرفا سیاسی است و بنابراین اقداماتی در جهت مخالف تصمیمات ستاد کرونا انجام می دهند.

در ۱۰ روز گذشته ۱۰۳۹ تست فوری کرونا از مردم تنکابن گرفته شد و متاسفانه نتیجه ۱/۳ آن مثبت بود که بسیار نگران کننده است چرا که هر فرد مبتلا به کرونا می تواند خیلی سریع ۱۰ نفر را آلوده کند و جان بسیاری از افراد به خطر بیافتد.

در چنین شرایط سختی برخی افراد تلاش دارند تا با برگزاری مراسم و ایجاد تجمع چه در قالب تورهای باصطلاح گردشگری و چه برگزاری مراسمات و مناسبت ها جان ساکنین منطقه را به خطر اندازند وبعضا از عناوینی چون آتش به اختیار استفاده می نمایند !

آتش به اختیار یک واژه نظامی است که وقتی در شرایط جنگی با بحرانی مواجه می شوید و به فرمانده دسترسی ندارید تا کسب تکلیف و تصمیم گیری کنید آنوقت با اختیار ، فکر و تعقل خود راه نجات را پیدا کرده و خود و گروهت را نجات می دهید.
با حضور فرمانده قرارگاه فرهنگی ،نیروهای ارزشمند سپاه و بسیج و در راس این ارگان‌ها حضور الگوی عملی و چراغ هدایتگر نظام استفاده انحصاری و متفاوت این افراد چه معنایی را به همراه دارد ؟!

آتش به اختیار بدون تعقل و فکر آتش بی اختیار است که به عنوان نمونه می توان به عاملان اختلاف در تاریخ اسلام و تاریخ امروز خاورمیانه اشاره کرد.

برگزاری مراسم آن هم در قالب گروه آتش به اختیار در چنین شرایط سخت کرونایی هر چند با استقبال مواجه نشد ولیکن اصلا قابل قبول نیست
در حالی که رهبر انقلاب مراسم عزای مادر سادات را در اوج معنویت و به تنهایی برگزار کردند تا الگوی عملی باشند برای رهروان صدیق ولایت ،عده ای با عناوین ارزشی مغایر این الگوی عملی رفتار می کنند

در تنکابن نیت خدمت به مردم است و خیلی از موضوعات مربوط به ستاد کشوری و استانی کرونا در شهرستان منعطفانه اجرا شد تا مردم زیان کمتری رامتحمل شوند

برای مراسم معرفی بخشدار بخش کوهستان می توانستیم تعداد زیادی را دعوت کنیم اما به دلیل شرایط سخت کرونایی این کار را نکردیم .

کادر درمانی و پرستاری بیمارستان شهید رجایی تنکابن در سخت ترین شرایط بیماران کرونایی را درمان می کند که از تک تک انها تقدیر و تشکر می گردد

تاریخ انقضای کرونا مشخص نیست و باید با فرهنگ سازی تغییر شیوه کسب و کار در دستور کار قرار دارد.

درصد قابل توجهی از مردم شریف شهرستات تنکابن پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و لازم است این رقم افزایش یابد تا تعداد مبتلایان به کرونا کاهش یابد.یکی از مواردی که در این خصوص بصورت جدی لازم است رعایت نمائیم عدم شرکت در مراسمات عمومی از جمله ترحیم می باشد

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها