امروز : 1 اردیبهشت 1403

پیام تسلیت مشترک امام جمعه و فرماندار محمودآباد بمناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

کد خبر : 101177 28 دی 1399
پ

حجت الاسلام و المسلمین سید داود موسوی امام جمعه و خسرو طالبی فرماندار محمودآباد طی پیام مشترکی فرا رسیدن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، را تسلیت گفتند. ‎

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س) یا بنت رسول الله (ص)

فاطمیه روزهای حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت حضرت زهرای مرضیه (س) است.

روزهای غمباری که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی زنان عالم به سوگ می نشینند، در مظلومیت او ندبه می کنند و از پایداری او درس استقامت و مبارزه با ظلم فرا می گیرند.

باید گفت که شهادت حضرت زهرا (س) تنها واقعه ای تاریخی نیست ، بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) و امام زمانمان و ولی امر مسلمین است.

حضرت فاطمه زهرا(س) دختر گرامی پیامبر اکرم(ص) علیرغم حیات کوتاه، الگوی خوبی برای مسلمانان جهان و بلکه تمام بشریت هستند این شخصیت برجسته، ام الحسنین حضرت فاطمه (س) که از سوی پدر بزرگوارشان حضرت محمد مصطفی (ص) «ام ابیها» لقب گرفتند، اسوه ای کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی از صدر اسلام تا کنون است که می توان به سیره عملی ایشان در همسرداری، تربیت فرزند، خانه داری، روابط اجتماعی و به ویژه حجاب استناد نمود.

اینجانبان ایام غم بار فاطیمه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، بی بی دو عالم ، پاره تن پیامبر (ص) ، بانوی آب و آیینه دستگیر همه ما شیعیان در روز رستاخیز و اسوه زنان عالم را بر محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج) ، مقام معظم رهبری، رهروان راستینش و مردم ولایتمدار شهرستان محمودآباد تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

سید داود موسوی امام جمعه محمودآباد / خسرو طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد

اشتراک گذاری