امروز : 5 اردیبهشت 1403

جلسه مشورتی فرماندار میاندورود با اصحاب رسانه برگزار شد

فرماندار میاندورود: خبرنگاران یکی از نقش آفرینان کلیدی در بحث توسعه پایدار هستند.

کد خبر : 101114 25 دی 1399
پ

جلسه مشورتی فرماندار شهرستان میاندورود با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود، جلسه مشورتی حسین منفردی فرماندار میاندورود و خلیلی بخشدار گهرباران با جمعی از خبرنگاران میاندورودی فعال در رسانه ها و خبرگزاری های مطرح استان برگزار شد.

فرماندار میاندورود در این جلسه با تاکید بر اینکه رسانه ها یکی از نقش آفرینان کلیدی در بحث دستیابی به توسعه پایدار هستند عنوان کرد: برنامه ریزان و سیاست گذاران می توانند با بهره گیری هدفمند از رسانه های فعال، ظرفیت های بالقوه در حوزه های گوناگون را شناسایی کنند و با برنامه ریزی مناسب و دقیق، زمینه های لازم جهت استفاده حداکثری از این ظرفیتها را فراهم آوردند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان میاندورود به سبب برخورداری از مواهب خدادادی بی نظیر مثل دریا و جنگل و زیرساختهایی ارتباطی همچون فرودگاه دشت ناز، راه آهن سراسری و بندر امیر آباد جایگاه ویژه ای در استان و کشور دارد تصریح کرد: علاوه بر مواردذکر شده، این شهرستان به دلیل حضور خبرنگاران متعدد در رسانه های استانی که خود یک ظرفیت بالقوه محسوب می شود نیز از موقعیت بی نظیری در استان مازندران برخوردار است.

فرماندار میاندورود یکی از مهمترین مسائل مربوط به حوزه رسانه در میاندورود را تشکیل دفتر خبرنگاران در شهرستان بمنظور همکاری و تعامل با مدیران و پوشش اخبارشهرستان عنوان کرد و خاطر نشان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید بر اساس تخصص و تجربه در حوزه های مختلف فعالیت کنند. منفردی همچنین بر آموزش تخصصی و ساماندهی شبکه های مجازی فعال، کانال های اطلاع رسانی و سایت های خبری در شهرستان میاندورود تاکید نمود.

در ادامه جلسه رضا کریمی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان مازندران، صاحب نجفی خبرنگار خبرگزاری فارس و مدیر روابط عمومی اقاف و امور خیریه مازندران، عباس نوائیان خبرنگار صدای و سیمای مرکز مازندران، یاسر معافی سردبیر سایت بلاغ مازندران، علی سورکی خبرنگار رونامه بشیر، اسماعیل حقی مدیر سایت میانخبر ضمن بیان مشکلات و لزوم تعامل بیشتر مدیران شهرستان با خبرنگان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در حوزه رسانه پرداختند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها