En امروز : 9 فروردین 1403

رازجویان:

با متخلفین ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می شود

کد خبر : 101085 24 دی 1399فرهنگی
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: اراده‌ای جدی برای برخورد با متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز در استان وجود دارد. ‎

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: اراده‌ای جدی برای برخورد با متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز در استان وجود دارد.

مهدی رازجویان در جلسه مقابله با ساخت و سازغیرمجاز که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور نماینده وزارت کشور و فرمانداران استان برگزار شد، اظهار داشت: برخورد با متخلفین ساخت و سازهای غیرمجاز باید به صورت جدی، قانونی و بازدارنده ادامه یابد.

وی با تاکید بر اینکه بخشداران و دهیاران رصد و نظارت بیشتری بر ساخت و سازها داشته باشند، ادامه داد: با بنگاه‌های مشاوره املاک که به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند، برخورد جدی شود.

رازجویان با اشاره به روند بازنگری طرح هادی روستاهای مازندران، افزود: امیدواریم با ادامه این روند تا انتهای سال ۹۹ شاهد بازنگری طرح هادی یکصد روستای دیگر در استان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه جهاد کشاورزی باید برخورد جدی‌تری با متخلفین داشته باشد، اظهار داشت: جهاد کشاورزی می‌بایست در راستای حفظ زمین‌های کشاورزی و باغات، راسا" ورود کرده و همان ابتدای کار جلوی ساخت و ساز غیرمجاز را بگیرد.

رازجویان ادامه داد: جهت دهگردشی و برخورد با متخلفین ساخت و سازهای غیرمجاز نیاز به همکاری همه‌ی دستگاه‌های اجرایی با سازمان جهاد کشاورزی است.

معاون استاندار مازندران با تقدیر از فرماندارانی که جلسات شهرستانی مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز را به صورت منظم برگزار می‌کنند، افزود: برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اولویت استان قرار دارد لذا جلسات شهرستانی باید به صورت ماهانه برگزار شود.

رازجویان با تاکید بر اینکه حفظ اراضی کشاورزی و باغات در راستای امنیت غذایی و توسعه صنعت گردشگری ضروری است، ادامه داد: مازندران استان گردشگرپذیری است اما نباید اجازه دهیم زمین‌های کشاورزی و باغات استان به خانه دوم مسافرین تبدیل شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های خدمات‌رسان از ارائه خدمات به زمین‌هایی که فاقد پروانه ساخت هستند، خودداری کنند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری