En امروز : 31 فروردین 1403

رازجویان بر تسریع در اقدامات احداث آزادراه قائم‌شهر - ساری تاکید کرد

کد خبر : 101039 21 دی 1399
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان این که ۱۵ کیلومتر از زمین‌های مورد نیاز آزادراه قائم‌شهر - ساری تملک شده است، بر تسریع در اقدامات احداث آزادراه قائم‌شهر - ساری تاکید کرد. ‎

 

از آنجایی‌که شهرهای قائم‌شهر و ساری از نظر موقعیت قرارگیری در منطقه بین محور اصلی فیروزکوه و مسیر اصلی ارتباطی به شرق استان مازندران و استان گلستان قرار گرفته و با در نظر گرفتن وضعیت راه های موجود، حجم جابجائی بار و مسافر در منطقه، احداث آزادراه قائم‌شهر–ساری موجب تسهیل در تردد وسایل نقلیه عبوری از خارج این دو شهر خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به مطلب فوق، بر تسریع اقدامات احداث آزادراه قائم‌شهر-ساری تاکید کرد.

مهدی رازجویان گفت: با احداث این آزادراه ترافیک در جاده‌های قائم‌شهر و ساری به حداقل می‌رسد و آرامش بیشتر مردم را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مازندران یک استان گردشگرپذیر بوده و احداث آزادراه‌ها در این استان ضرورت دارد، افزود: در احداث آزادراه‌ها باید از ظرفیت سرمایه‌گذاران استفاده شود.

رازجویان تصریح کرد: طول آزادراه قائم‌شهر - ساری ۴۵ کیلومتر می‌باشد که شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به عنوان کارفرما مشخص شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۵ کیلومتر از زمین‌های مورد نیاز آزادراه قائم‌شهر-ساری تملک شده است، ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی جهت اتمام پروژه‌های عمرانی در سطح استان باید احساس مسئولیت و تعامل داشته باشند.

رازجویان با اشاره به استقرار بندرامیرآباد در شرق استان مازندران، افزود: احداث این آزادراه می‌تواند موجب تسهیل تردد رانندگان به این بندر شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری