امروز : 5 اردیبهشت 1403

فرماندار شهرستان ساری:

۳۵ دکل مخابراتی تلفن همراه در ساری نصب می‌شود

کد خبر : 101022 20 دی 1399
پ

فرماندار ساری از نصب 35 دکل خطوط ارتباط تلفن همراه در شهر ساری خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد 6 دکل به بهره‌برداری رسیده است. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری عباسعلی رضایی در گفت‌وگویی در ارتباط با اقدامات انجام شده برای رفع مشکل آنتن‌دهی در نقاط کور مرکز استان مازندران، اظهار کرد: برای رفع مشکلات شهروندان در ساری ۳۵ دکل آنتن‌دهی درخواست کردیم که پس از بررسی‌های انجام شده با نصب این دکل‌ها موافقت شده است.

وی با اعلام اینکه ۱۵ دکل نصب شده است، افزود: ۶ دکل راه‌اندازی شده و زمینه‌سازی برای راه‌اندازی ۹ دکل باقیمانده انجام شده است و مابقی دکل‌های خطوط ارتباطی در سال در حال پی‌کنی است.

وی با اشاره به مشکلاتی که برای تهیه زمین در استان مازندران برای اجرای طرح‌ها وجود دارد، گفت: اقدام لازم در این زمینه انجام شده است.

رضایی درباره وضعیت شهر ساری به دلیل شرایط کرونایی، گفت: شهر ساری قرمز اعلام شده و انتظار ما از شهروندان رعایت حساسیت‌های بهداشتی و درمانی است.

وی بیان کرد: در صورت عدم رعایت مردم مشکلات برای سلامت جسم و جان آنها ایجاد می‌شود و به لحاظ اقتصادی با تعطیلی بازار نگرانی‌های صنفی در این زمینه ایجاد می‌شود.

فرماندار ساری در پایان با اشاره به همراهی بازاریان با درخواست‌های مسؤولان برای تعطیلی،خاطرنشان کرد: باید زندگی در شرایط کرونایی را بپذیریم و با رعایت حساسیت‌های بهداشتی و درمانی نسبت به جلوگیری از شیوع و انتشار آن اقدام مناسب انجام دهیم.

به گزارش فارس، ضعف در آنتن‌دهی برخی اپرواتورهای یکی از چالش‌های جدی در شهرستان ساری بوده است که بارها و بارها برخی از دغدغه‌های مردمی در این ارتباط رسانه‌ای شده است.

 

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها