امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار محمودآباد:

مدیرانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند عزل خواهد شد

کد خبر : 101019 20 دی 1399
پ

طالبی فرماندار محمودآباد : رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات شهرستان باید جدی گرفته شود و ارزیابی از اقدامات پیشگیرانه در مقابل کرونا هفته ای توسط واحد بازرسی فرمانداری صورت خواهد گرفت. ‎

خسرو طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد ظهر امروز طی سخنانی در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: مهمترین وظیفه حکومت ها حفظ جان مردم است  و تمام محدودیت های اعمال شده صرفاً برای قطع زنجیره انتقال و حفظ سلامت شهروندان است.

وی گفت: ما مخالف برگزاری مراسم ها و گرامیداشت مناسبت ها نیستیم و درک می کنیم ضرورت ها را ، ولی بیش از یک سال است که کرونا کلیه کشورهای جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است و فارغ از تحمیل هزینه های سنگین اقتصادی ، متاسفانه باعث مرگ انسان های زیادی در روی کره زمین شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: متاسفانه کرونا در محمودآباد روند صعودی داشته و علیرغم اینکه وضعیت کرونایی در حال حاضر نارنجی می باشد ولی این وضعیت پایدار و ثبات ندارد و همین شرایط ادامه داشته باشد کمتر از 72 ساعت آینده محمودآباد هم به وضعیت قرمز خواهد رسید.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان محمودآباد ضمن تاکید به بستن جمعه بازار و جلوگیری از چوب زنی در بازار ماهی محمودآباد گفت: متاسفانه عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز پرتجمع و پر تردد نقش بسزایی در طی چند روز گذشته در افزایش تعداد افراد مبتلا داشته است.

خسرو طالبی تصریح کرد: مدیران دستگاههای اجرایی انتظار میرود شرایط کرونایی را درک کنند و تحقق پروتکل های بهداشتی در ادارات مطبوع را جدی بگیرند و مدیرانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند عزل خواهد شد.

اشتراک گذاری