امروز : 6 اردیبهشت 1403

بارش برف سنگین در مناطق کوهستانی شهرستان میاندورود

فرماندار میاندورود: از تردد غیر ضروربه روستاهای بالادست خودداری شود

کد خبر : 100669 7 دی 1399
پ

حسین منفردی فرماندار میاندورود ضمن اعلام خبر امداد رسانی و وصلی برق در مناطق بالادست عنوان کرد: اکیپ و ماشین آلات راهداری مشغول عملیات بازگشایی مسیر هستند و در حال حاضر تردد فقط با ماشینهای کمک دار امکان پذیر است ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود در پی بارش سنگین برف ، محور های مواصلاتی مناطق بالادست شهرستان میاندورود مسدود شده است. و برق روستاها بر اثر شکستن شاخه های درخت قطع شده بود.

بر اساس همین گزارش ، اکیپ راهداری شهرستان میاندورود از ساعات اولیه بارش جهت امداد رسانی و بازگشایی مسیر در محل مستقر شدند و به خودروهای در راه ماندهامداد رسانی کردند.

در همین راستا و پس از مساعد شدن شرایط جوی حسین منفردی فرماندار شهرستان میاندورود با پیگیری و هماهنگی دستگاههای اجرایی و اعزام ماشین آلات  و اکیپ اتفاقات شبکه برق به عملیات امداد رسانی و بازگشایی مسیر سرعت بخشید.

منفردی در گفتگو با روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود از ارسال خوراک دام به دامداریها و همچنین وصل شدن برق روستاها خبر داد.

فرماندار و رییس ستاد بحران شهرستان میاندورود در ادامه اظهار داشت : علیرغم تلاش شبانه روزی اکیپ راهداری هنوز تردد به صورت کامل میسر نیست و تا پایان روز یکشنبه ،تمام مسیرها برای تردد عادی بازگشایی خواهد شد.

منفردی در ادامه تاکید کرد: از تردد غیر ضروری به مناطق کوهستانی خودداری شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها