امروز : 4 اردیبهشت 1403

تجلیل از پژوهشگران برتر آموزش و پرورش میاندورود به مناسبت هفته پژوهش

فرماندار میاندورود:مهمترین ابزار اصلاح اندیشه ؛تفکر، تحقیق و پژوهش است

کد خبر : 100390 26 آذر 1399
پ

منفردی:پژوهشگران در بیان اندیشه و نتیجه تحقیقات باید آزادی عمل داشته باشند ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود صبح امروز همزمان با آغاز هفته پژوهش، آیین گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از دانش آموزان و معلمان پژوهشگر شهرستان میاندورود با حضور منفردی فرماندار میاندورود، سعدی‌پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، شهردار سورک و روسای دانشگاه منابع طبیعی بادله و پیام نور نکا و دانش آموزان و پژوهشگران برتر میاندورود با رعایت پروتکل های بهداشتی در اداره آموزش و پرورش شهرستان میاندورود برگزار شد.

فرماندار میاندورود در حاشیه این مراسم بابیان اینکه رشد و توسعه کشور مدیون تلاش و کوشش محققان و اندیشمندان جامعه است تاکید کرد: که باید فضا رابرای تحقیق و پژوهش دانش پژوهان فراهم کنیم.

منفردی افزود: باید ببینیم و بررسی کنیم چرا پژوهش در جایگاه واقعی خود قرارندارد و مشکل گشا نیست.نماینده عالی دولت با بیان اینکه رفتار انسان برگرفته ازنگرش و تفکر اوست،
بیان کرد: مهمترین ابزار اصلاح اندیشه، تفکر، مطالعه، تحقیق و پژوهش است.
حسین منفردی درادامه با اشاره به این که محدود کردن ذهن موجب محدودیت برای عمل می شود، اظهار داشت: برای محققان و پژوهشگران نباید هیچ محوپدودیتی در اظهار نظر وجود داشته باشد‌.
نماینده عالی دولت در میاندورود در ادامه اظهار داشت: هنجارهای جوامع بشری باید شناسایی و براساس آن آموزش هدفمند و کارآمد داشته باشیم  تا بتوانیم به سوالات پاسخ دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این مراسم اظهار داشت: رشد و توسعه جامعه مدیون پژوهش پژوهشگران است که قدردان اندیشمندان تعلیم و تربیت که جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی آموزش تلاش می کنند، هستیم.
سعدی پور افزود: دانش آموزان پژوهشگر نقطه قوت، عزت و آینده سازان کشور هستند که نگاه پرسشگری و مطالبه گری نگاه جامع را بیان و مسائل را واکاوی می کنند که قطعا این امر ارزشمند است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه با بیان اینکه در زیست بوم جدید پژوهش نقش مهمی دارد، اظهار داشت:
ارتباط مدارس و دانشگاه می تواند تعامل، افکارواندیشه ما را در رسیدن به اهداف و فهم مشترک یاری رساند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها