امروز : 31 فروردین 1403

سید حسین محمودی به عنوان شهردار سورک معارفه شد

فرماندار میاندورود:وحدت و انسجام،مهمترین عامل موفقیت یک تیم مدیریتی است

کد خبر : 100137 15 آذر 1399
پ

منفردی در مراسم معارفه شهردار سورک بیان کرد: در تصمیمات و برنامه ها باید رویکرد علمی و منطقی و براساس قانون داشته باشیم ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود، صبح امروز سید حسین محمودی به عنوان شهردار سورک معارفه شد.

این مراسم به ریاست منفردی فرماندار شهرستان میاندورود، و حضور نوکنده بخشدار مرکزی، داداش تبار  فرمانده نیروی انتظامی میاندورود و روسای شورای شهرستان و شورای شهر سورک با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حسین منفردی فرماندار میاندورود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سلیمانی و دکتر فخری نژاد، اقدام بزدلانه استکبار جهانی را محکوم کرد.

فرماندار میاندورود در ادامه ضمن تاکید بر انسجام و وحدت و یکپارچگی؛ اظهار داشت:موفقیت و کارامدی یک تیم مدیریتی به وحدت و انسجام جمعی ارتباط مستقیم دارد و هر جا  تفرقه و پراکندگی به وجود آید، پیشرفتی نخواهد بودو شکست حتمی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان میاندورود بیان کرد: تصمیمات و برنامه ها باید رویکرد علمی داشته باشد و برمحور قانون و بر اساس منطق اجرا شود.

وی در ادامه اظهار داشت: در شرایط متفاوت برای رفاه مردم در اجرای قانون تدبیر کنیم.

فرماندار میاندورود با اشاره به اینکه باید با مشورت نخبگان برنامه ای تدوین شود، اذعان داشت: برنامه ریزی کوتاه مدت باید راه را برای اجرای برنامه ریزی های بلند مدت هموار کند.

وی در ادامه خطاب به شهردار جدید سورک تاکید کرد: از ظرفیت  توانمندی نخبگان علمی و سیاسی و همچنین جوانان در توسعه پایدار شهر و برنامه ریزی ها بهره گیری کنید.

شهردارجدید سورک در این مراسم ضمن تقدیر از اعتماد شورای اسلامی شهر و فرمانداری و استانداری بیان کرد:میاندورود دارای چهار محور ترانزیتی است و از این ظرفیت برای توسعه شهر سورک به عنوان مرکز شهرستان باید استفاده شود.

وی در ادامه  با بیان اینکه با توجه  به مدت کوتاه تا پایان ماموریت بنده طرحهای بلند مدت ارائه نخواهم کرد، گفت : دربرنامه ریزی کوتاه مدت خود ساماندهی و مدیریت پسماند و زباه و نخاله ، از برنامه های اصلی بنده می باشد.

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها