En امروز : 31 فروردین 1403

استاندار مازندران:

مازندران در تولید مرکبات جزء رتبه های برتر کشور است / ضرورت بروز رسانی واحد های تولیدی در حوزه مرکبات

کد خبر : 100108 14 آذر 1399فرهنگی
پ

حسین زادگان با اشاره به اهمیت فعالیت در قالب تعاونی و مزیت های تعاونی باغداران و واحد تولیدی مرکبات کشت و صنعت کوثر که ۱۰ هزار نفرعضو دارد، مقرر شد، در جلسه ستاد تسهیل برای رفع موانع بدهی بانکی تصمیم گیری و تسهیل لازم برای این واحد تولیدی صورت گیرد. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در بازدید از تعاونی باغداران و واحد تولیدی مرکبات کشت و صنعت کوثر که با حضور حسینی، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد و آزاد، فرماندار شهرستان رامسر برگزار شد، با اشاره به اهمیت فعالیت در قالب تعاونی ها و مزیت های تعاونی باغداران و واحد تولیدی مرکبات کشت و صنعت کوثر که ۱۰ هزار نفرعضو دارد، خاطرنشان کرد: این نوع فعالیت ها حرکت به سمت فعالیت های مکمل و تکمیل زنجیره های تولید را ضروری می نماید و در خصوص تامین مواد اولیه و نقدینگی باید اهتمام لازم از سوی دستگاه های مسئول و بانک ها صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در استان، تصریح نمود: با هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد، در جلسات آتی ستاد تسهیل برای رفع موانع بدهی بانکی تصمیم گیری و تسهیل لازم برای این واحد تولیدی صورت گیرد.

وی گفت: با توجه به اینکه در تولید مرکبات؛ استان مازندران در شمار رتبه های برتر کشور است، می بایست با مدیریت مناسب و توجه به مرکبات تولیدی در قسمت های مرکزی و شرق مازندران نسبت به جمع آوری این محصولات و تهیه مواد اولیه اقدام شود تا به نوعی این واحد تولیدی ۷ هکتاری که قدمت چندین ساله دارد بروز رسانی شود و فعالیت های مکمل جدید تولیدی در کنار این کارخانه قرار گیرد.

استاندار مازندران افزود: پیگیری های مهم فرماندار شهرستان کمک فراوانی نموده است تا این واحد تولیدی در چرخش و روند سخت اقتصادی تولید روی پا بایستد که می بایست با بررسی ایده های مختلف که به نفع منطقه می باشد عملیاتی شود.

اشتراک گذاری