En امروز : 7 اردیبهشت 1403

استاندار از سایت اداری عباس آباد و رینگ شهری نشتارود بازدید کرد / رینگ شهری عباس آباد و نشتارود در دستور کار جدی است و باید عملیاتی گردد

کد خبر : 100097 13 آذر 1399فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان در سفر به غرب مازندران؛ پس از شرکت در جلسه ستا تسهیل و رفع موانع تولید همراه با مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی از سایت اداری و رینگ شهری نشتارود بازدید نمود/ استاندار مازندران همچنین در ادامه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا استان در فرمانداری شهرستان تنکابن حضور یافت. ‎

احمد حسین زادگان در سفر به غرب مازندران؛ پس از شرکت در جلسه ستا تسهیل و رفع موانع تولید همراه با مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی از سایت اداری عباس آباد و رینگ شهری نشتارود بازدید نمود.

استاندار مازندران همچنین در ادامه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا استان در فرمانداری شهرستان تنکابن حضور یافت.

مقام عالی دولت در مازندران در جریان بازدید از سایت اداری شهرستان عباس آباد و رینگ شهری عباس آباد و نشتارود بر انجام تعهدات در خصوص این دو رینگ به عنوان یک دستور کار جدی و عملیاتی کردن آن ها تاکید کرد.

استاندار مازندران ایجاد سایت اداری را یک گام موثر در تحول مبلمان شهری و زمینه ساز توسعه این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: شهرستان عباس آباد با توجه به تازه تاسیس بودن از فضا و زیرساخت های مناسبی برای ایجاد ادارات و دوایر اداری برخوردار می باشد.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه بازدیدهای خود از پروژه های غرب مازندران با عنوان اینکه تعهدات داده شده پیرامون رینگ شهری عباس آباد و نشتارود می بایست عملیاتی گردد، ابراز نمود :در جلسه آتی شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بررسی گزارش های دستگاه های اجرایی بهترین تصمیم ممکن که به نفع مردم و استان باشد اتخاذ خواهد شد.

استاندار با بیان این که رینگ شهری عباس آباد و نشتارود در دستور کار جدی است؛ خاطرنشان کرد: توسعه و پیشرفت سراسر استان با همدلی و تعامل مدیران بخش های مختلف در دستور کار قرار دارد.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری