En امروز : 7 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران:

حمایت از راه اندازی پایانه های صادراتی محصولات کشاورزی یکی از اولویت های استان است / توسعه فضای گلخانه ای از اولویت های سرمایه گذاری در غرب مازندران است

کد خبر : 100088 13 آذر 1399فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، گفت: یکی از اولویت های مهم غرب استان توسعه فضای گلخانه ای است که با توجه به ارزش فراوان زمین می تواند منجر به توسعه و رونق اقتصادی گردد / علائق تاریخی مردم غرب استان باید در سرمایه گذاری ها لحاظ شود. ‎

 

جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و توسعه صادرات استان با حضور احمد حسین زادگان، استاندار مازندران، حسینی، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی خیریانپور و رازجویان، معاونین هماهنگی امور اقتصادی و هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، شیرینی همپا، فرماندار شهرستان عباس آباد و سایر مدیران مسئول دستگاه های اجرایی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در این جلسه گفت: رفع موانع تولید و فعالیت واحدهای تولیدی و تسهیل زمینه برای آغاز و تداوم کار مجموعه های اقتصادی از ماموریت های اساسی ستاد تسهیل است.

او با بیان این که یکی از اولویت های استان حمایت از راه اندازی پایانه محصولات کشاورزی است که تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان در این حوزه سرمایه گذاری صورت گرفته است، افزود: ایده های سرمایه گذاری براساس شرایط روز باید تغییر کند و احصا شود. 

استاندار با اشاره به این که یکی از اولویت های مهم غرب استان توسعه فضای گلخانه ای است که با توجه به ارزش فراوان زمین می تواند منجر به توسعه و رونق اقتصادی گردد؛ اظهار داشت: توسعه کشت گلخانه ای در عباس آباد در دو سال اخیر اجرایی شده است.

حسین زادگان، تاکید کرد: علائق تاریخی مردم غرب استان باید در سرمایه گذاری ها مورد توجه ویژه گردد و اعمال شود؛ لذا اهلیت افراد در سرمایه گذاری ها باید مورد بررسی قرار گیرد. بانک ملی و دستگاه قضا در روند سرمایه گذاری ها تسریع نمایند تا شاهد رفع موانع تولید باشیم.

استاندار با بیان این که فاز اول پایانه محصولات کشاورزی بهشت پارس با اولویت منطقه بویژه گردشگری می بایست مورد بهره برداری قرار گیرد، افزود: تاکنون بیش از ۳۵ میلیارد تومان توسط بانک ملی به این مجموعه تسهیلات پرداخت شده است.

مقام عالی دولت در مازندارن تاکید کرد: ظرفیت های غرب مازندران در بخش های مختلف بویژه کشاورزی و گردشگری بصورت ویژه احصا و پرداخته شود تا شاهد توسعه این منطقه از استان باشیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری