امروز : 10 فروردین 1403

نشست خبری هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر با اصحاب رسانه و با حضور مسئولین در خصوص محدویت های ایجاد شده در وضعیت قرمز شهرستان بهشهر

کد خبر : 100006 5 آذر 1399
پ

فرماندار بهشهر از اجرای مطلوب طرح هوشمند محدودیت کرونایی در بهشهر در اولین روز اجرا خبر داد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهشهر، هادی خنجری، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تلاش برای اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت های کرونا در دستور العمل جدید از مهمترین وظایفی است که برعهده داریم و باید در این راستا تلاش بیشتری انجام شود.

فرماندار بهشهر افزود: پشتیبانی از اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت های کرونا یکی از وظایف مهمی است که در کنار اطلاع رسانی قوی برعهده داریم و نباید کم کاری در این بخش انجام شود و باید طوری عمل شود که همگان از وضعیت این طرح و محدودیت ها آگاه شوند.

وی با اعلام اینکه منع تردد خودروهای غیربومی از اولویت های مهم این طرح در کنار برنامه های اجرایی دیگر است، خاطر نشان کرد: با جدیت از ورود خودروهای غیربومی به شهر بهشهر با توجه به وضعیت کرونایی قرمز جلوگیری می شود.

خنجری گفت: بهشهر از سه ورودی به روی خودروهای غیربومی بسته شد و خودروهای غیربومی حق ورود به شهر را ندارند.

وی اضافه کرد: امروز همه ما نگران وضعیت سلامت مردم هستیم و مقررات سخت گیرانه ما به دلیل همین حفظ جان و سلامت مردم است تا از انتشار ویروس کرونا به افراد جلوگیری شود.

خنجری گفت: سخت گیرانه برای مقابله با انتشار ویروس کرونا وارد عمل شده ایم و انتظار داریم مردم همکاری لازم را در این طرح اعمال کنند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها